Puromedica

Kropla robi różnicę

Dla zawodowych sportowców nie ma rzeczy niemożliwych.

 

Równie wysoko poprzeczkę stawia Puromedica, dla której wymyśliliśmy, opracowaliśmy i wprowadzamy w życie nową strategię komunikacji w kanałach social media – na Instagramie i Facebooku. Ponadto wyprodukowaliśmy kilka sesji zdjęciowych, odświeżyliśmy key visual marki dostosowując go do potrzeb social mediów: m.in. stworzyliśmy nowe ikony highlightsów, zapanowaliśmy nad graficznym chaosem feedu. 

 

Nowoczesnym i wyjątkowym produktom należy się odpowiednia oprawa.

 

Research, który zrobiliśmy pozwolił nam zrozumieć fenomen tych produktów na dosyć już przecież nasyconym rynku suplementów. 
Po pierwsze urzekła nas relacja jaką marka tworzy ze sportowcami – serdeczna, bliska i wspierająca. Naszym marzeniem było zaangażowanie przyjaciół marki w ramach nowej strategii: do zdjęć, filmów, aktywności w social mediach. Zależało nam żeby pokazać klientom, że to nie tylko stylowa buteleczka z wodą z minerałami ale też baza wiedzy, realne wsparcie i zrozumienie potrzeb sportowców. 

 

Zrealizowaliśmy 4 sesje zdjęciowe, wszystkie w naturalnych dla sportowców warunkach – na wiejskiej drodze, na trasie treningowej, na stadionie, na basenie, w sali do ćwiczeń, na wodzie. Chcieliśmy pokazać sportowców tam gdzie najczęściej można ich spotkać, gdzie czują się najlepiej, a nie w studio na gładkim, nierealnym tle, które nie oddałoby ich energii i zapału. Chcieliśmy pokazać ich podczas treningu – realnej walki ciała z materią powietrza, wody i umysłu. Chcieliśmy pokazać pracę mięśni, wysiłek, skupienie i koncentrację. Zbliżyliśmy się do nich żeby klienci mogli ich poznać i im zaufać.

 

Puromedica x Sportowcy

 

Martyna Synoradzka – florecistka, mistrzyni olimpijska
SOLID TEAM – drużyna triathlonistów
Adam Czerwiński – lekkoatleta
Women’s Polish Canoe Team

 

Pomogli nam stworzyć takie materiały o jakich marzyliśmy.  

Puromedica x Solid Team

Mateusz Głuszkowski | Solid Team
Maciej Bruździak | Solid Team
Robert Czysz | Solid Team

Puromedica x Martyna Synoradzka

Martyna Synoradzka
Sposób funkcjonowania tej konkretnej marki w świadomości sportowców jest wyjątkowy . Na potrzeby social mediów regularnie realizujemy sesje produktowe i lifestylowe. Obsługujemy kanały internetowe marki, współpracujemy ze sportowcami i followersami. Zajmujemy się projektowaniem komunikacji print i digital. 
Sportowcy
Adam Czerwiński
Women's Polish Canoe Team
Ania Kucharczyk
Solid Team
Puromedica Academy
Produkty